[Epitesz-barkacs] 9cm2 trafo keresztmetszet

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Dec. 4., P, 00:47:33 CET

Valami olyan ökölszabály dereng a múltból, hogy kicsi trafóknál
5W/cm2, nagyobb trafóknál pedig a keresztmetszet négyzete W-ban.

Ez a trafó ebből a szempontból a nagyobbak között van, én 80W-ot
mondanék rá.

Persze mindez a hagyományos lemezmagokra vonatkozik, hipersil talán
dupla teljesítményt visz.

Üdv
pi