[Epitesz-barkacs] Fw: vakuum zacskoban?

cst maguspr at freemail.hu
2009. Dec. 7., H, 06:57:45 CET

közben keresgéltem:

azt írják,  hogy 32óra a főzés 65Celsiusban, viszont ha akkor gőzképződés
nincs
(tehát  a vákum továbbra is fennáll) akkor ami vákum van, az nem lehet
ultravákum,
(mint pl a klímaberendezés vákumja)

szerintem csak "légritkítás", mint pl. a 10ezer méteren forrás 90celsiuson

mondjuk  pl. Légnyomás szabadon: 1013 hPa, és kiszivattyúzza  900hPa -ra, az
már akár elég is lehet ahhoz, hogy a husira rátapadjon a fólia

-------------
wikipedia:

A legalacsonyabb nyomás (nem tornádóban) 1979. október 12-én a Typhoon
hurrikánban mért 86,996 kPa (869,96 mbar vagy 652,5 mmHg). A magyarországi
rekord 968,6 hPa (Nagykanizsa, 1976. december 2.).

A légnyomás napi ritmusban változik. Ez a hatás nagyon erős a trópusi
zónában és közel nulla a sarkköri területeken. A trópusokon akár 5 mbar is
lehet a változás mértéke.

 Légnyomás mérése [szerkesztés]
Barométer vagy Forrásponthőmérő - hipszométer segítségével lehetséges.

a husira tapadó fólia belső vákumja elérie a tornádó szintjét? :-)