[Epitesz-barkacs] Pára...

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Dec. 9., Sze, 13:04:09 CET

vajk fekete írta:
> ha jol latom tetoablak.
>
> ez a problema gyakran egy beepitesi hiba eredmenye. olyan kell legyen a
> kava, hogy alul fuggoleges, felul meg vizszintes a kifutas. kulonben nem
> tud a levego rendesen mozogni az ablak elott, es azert parasodik be.

Na ez elkezdett érdekelni. Az ablakkeret geometriájából adódóan ez
sehogyan sem tud létrejönni. Különben tényleg addig párás, ameddig
felvetítem a képzeletbeli függőlegest a keret legkiállóbb pontjától az
üvegig. Egyik ablakon próbáljam meg függőlegesre gyalulni a keretet
alul? Nem nagyon marad "húsa" amire visszaszerelhetném a kilincset meg a
fogót.