[Epitesz-barkacs] Pára...

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Dec. 9., Sze, 13:19:53 CET

ismerem ezt az ablakot, de csak beepitve lattam meg. az a kava korben, ami fabol van, az az ablaktok resze? mennyire? gondolom hogy a resze, mert abba zarodik.

a mai tetosikablakokhoz nincs ilyen fa kava, az mar a gipszkartonosok dolga hogy kavat csinaljanak. a dumat a legaramlassal velux doksiban lattam regebben.

a venti tuti megoldja a dolgot. alatta amugy milyen falszerkezet van? mokasan hangzik, de be lehetne probalni tenni kanyarban gegecsoveket, hogy a mostani fa kavan legyen az egyik vege atfurva, a masik meg az ablak alatt kifut a falsikra. lehet venti sem kell bele.

vajk