[Epitesz-barkacs] Pára...

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Dec. 10., Cs, 10:36:45 CET

jhidvegi írta:
> Nem tudsz erre egy külön helyiséget csinálni vagy felszabadítani? A
> fürdőszobát is jobb lenne használni.
>
> Külön helyiség esetén van pár lehetőség. Külön szellőztetés, de pl egy
> hűtőgép beállítása úgy, hogy az ajtaja kicsit nyitva van, ezért
> állandóan csapja le a párát, és közben fűt is... szóval légszárít. :-)

Nem tudok, a lenti fürdőben van kád, ott fürödnek a gyerekek. Mi
lefekvés előtt a fenti kis fürdőben zuhanyzunk egyet, nagyon nem
használjuk a lentit. Csak a teregetés, meg az a k.va gázbojler. Nem
tudom hova lehetne még tenni a fregolit. Majd talán a padlásra, de előbb
ott is meg kéne szűnnie a páralecsapódásnak.