[Epitesz-barkacs] Pára...

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Dec. 10., Cs, 10:58:03 CET

szepygab at gmail.com írta:
> ahol lecsapódhat, vagyis vagy a keletkezését kell csökkentsd, vagy a
> távozását kell megoldjad.

Szigetelni nehézkes, mert hárman lakunk a házban. Már olyanon is
gondolkodtam, hogy szarok a többire, és amettől ameddig az én lakásom
tart, plusz 50 centi, jól beszigeteltetem, és mindenki mehet a halálfa
szárára. Azért a következő kupaktanácson még felvetem ezt a szigetelés
kérdést, de ez pénz kérdése is, nem csak szándék. Itt még az állványozás
is drága, főleg az északi falon egészen fel tetőcsúcsig.
Alpintechnikával nem csinálják ezt? :-)

A páraforrást tavasszal tudom kiiktatni, a családot ledobom balcsira,
aztán szétkapom a vízrendszert meg a fűtést, teszek fel kombicirkót,
stb, amit már mondtam. Ekkor ki fog kerülni a fürdőből a bojler, ami
120-as ariston, nem 80-as, ahogy tegnap hazudtam én aztat.