[Epitesz-barkacs] Pára...

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 10., Cs, 11:14:17 CET

A flexcsöves kivezetést azért gondold át, sok helyen lehet szükség
nyílásra a külvilág felé:
-Szoktak a fürdőbe is felrakni egy kis 100-150-es ventilátort a pára
kihúzására, csak egy műanyag csövet kell a falba bevésned.
-Az új kazánnak biztos, hogy kell majd kémény-nyílást csinálni a tetőn,
ha most nincs a közelben kéményed. De ha azt most nem akarod
megcsinálni, lehet venni pár ezresért műanyag kiszellőző cserép-elemet,
csak kicserélsz egy cserepet, és megfúrod a belső borítást (meg figyelsz
a cserép alatti szerkezetek zárására). Bramachoz van is itt nekem kettő,
ha kell hirtelen.
-Ha külön WC-szobád van, annak is szokott ventilátoros kiszellőzése
lenni, vagy egy szellőző kürtője.
-Ha van kéményed, ahova kötnéd a kazánt, akkor annak a helyére kivezetni.

És ha az alsó szinten nagyobb a légtér valamelyik szobában, teregessetek
ott, legalább próbaképpen.
Még valami: Lehet venni ablakokhoz automata szellőztetőt. Ez érzékeli a
magas páratartalmat, és kinyitja magát, ha kell.

Gábor