[Epitesz-barkacs] Pára...

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Dec. 10., Cs, 11:20:24 CET

Acs Gabor írta 10 Dec 2009  11:14 levelében:
> És ha az alsó szinten nagyobb a légtér valamelyik szobában, teregessetek
> ott, legalább próbaképpen.
Ami pára benn van egy lakásban, az meg fogja keresni magának a hideg
zugokat. Lakáson belkül nincsenk légzáróan elválasztva a helyiségek,
valamilyen késleltetéssel kiegyenlítődik a páratartalom.

> Még valami: Lehet venni ablakokhoz automata szellŃztetŃt. Ez érzékeli a
> magas páratartalmat, és kinyitja magát, ha kell.
Én akkor ruháznék be ilyesmire, amikor mér nincs a befelé kipufogó
bojler és még mindig sok a pára.
A képen látható tetőtéri ablakok tokjába elég nehéz lenne beépíteni.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu