[Epitesz-barkacs] Pára...

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Dec. 10., Cs, 11:28:22 CET

Acs Gabor írta:
> -Szoktak a fürdőbe is felrakni egy kis 100-150-es ventilátort a pára
> kihúzására, csak egy műanyag csövet kell a falba bevésned.

Ezt valszeg meg fogom csinálni.

> -Az új kazánnak biztos, hogy kell majd kémény-nyílást csinálni a tetőn,

Én zárt turbósra gondoltam, ami egyből a falon saját maga mögött ki is
megy, nincs is látszó füstgázcső vagyis koaxcső. Egy darab kémény van, a
cserépkályháé, amire fel kell még tennem a két tisztítónyílást, vagy
vennem kell fél liter pálinkát, mire jön az én kis politoxikomán
kéményseprőm :-)

Na ennek utánanézek.