[Epitesz-barkacs] Pára...

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Dec. 10., Cs, 12:36:04 CET

jhidvegi írta:
> Ez jó, de biztosra veszem, hogy nem ez a fő páraforrás, hacsaknem még
> sokkal több melegvizet használtok el, mint amit saccoltam.

Többet. Mosogatás, egy kád víz, két zuhanyzásnyi, illetve ha a feleségem
zuhanyzását nézem, akkor inkább öt.

> Mindenképpen a napi egy mosógépnyi ruhával kell valamit kezdeni. (Azt
> gondolom értelmetlen felvetnem, hogy a ruhák zömét tisztességesen ki
> kéne centrifugálni, amiket még a női tolerancia megenged. :) Nemtom, mit

Azzal nincs gond, nagyon jól centrifugál ez a gép, pörgeti forgatja,
amikor rezonál mindig megáll kicsit, rendezgeti a ruhát, amikor
megtalálja a jól kiegyensúlyozott állapotot, úgy megpörgeti a ruhát,
hogy épphogy nyirkosan jön ki belőle. Szükség esetén simán fel is venném
a zoknit, néha nedvesebb, ha beizzad a lábom valamitől.

> tud a gép, de minimum 800-at jó lenne, ha tudna, de ha 1200-at is tud,
> az mégjobb. Zoknik, gatyák, törülközők, ágyneműk... szóval jó sok holmi
> van, amit nem csuromvizesen kell kiteregetni.

1200-at pörög, amikor megtalálja a nemszétrázós állapotot. Addig csak
úgy ímmel ámmal, felpörög, lepörög, szöszmötöl.

> További jelentős gőzforrás a főzésből ered. Állítom, hogy a nők zöme
> képtelen felfogni, hogy ha fő valami, az ugyanolyan hőfokon forr, ha
> ömlik a gőz a fazékból, emelgeti a fedőt szinte, mintha épphogy csak
> kifúj. Nehéz, műszaki szemléletet igényel: ha már forr a víz, akkor a
> többletteljesítmény kizárólag gőzképzésre fordítódik. Ez hőmérővel

Ezt tudja a feleségem, fizika, informatika tanár :-) Valamint mindig
elszívóval főz.