[Epitesz-barkacs] Pára...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 11., P, 12:47:53 CET

Hofferek Attila wrote:

> Többet. Mosogatás, egy kád víz, két zuhanyzásnyi, illetve ha a feleségem
> zuhanyzását nézem, akkor inkább öt.

Meg olvasva a mosási dolgokat, szóval ebben tévedtem. Tehát valszleg ennek
a bojlernek az eltávolítása megoldja a problémát. Addig is célszerű lehet
ennek a páraérzékelős ventinek a berakása oda, ahol van ez a bojler, már
csak azért is, mert nem lehetetlen, hogy a gáz elégetésével valamennyi CO
is keletkezik, és jobb a békesség. CO érzékelőt is beraknék, nem valami
nagy beruházás.

> Ezt tudja a feleségem, fizika, informatika tanár :-) Valamint mindig
> elszívóval főz.

Szerencsés ember vagy. :-)
Tényleg, ha van elszívó, akkor lehet, hogy ez a pára dolog is megoldódik.
Már, ha ki van vezetve. Simán csak be kell kapcsolni, amikor a rel
páratartalom fölé megy 60%-nak.

A fűtés most hogy van megoldva? Ha nem zárt rendszerű kazán van, hanem
bentről szív valami cirkó, akkor oda kell arra figyelni, hogy ha megy az
elszívó, valami máshol ki legyen legalább picit nyitva, különben
visszajöhet az égéstermék, és benne lehettek a hírekben.

Szóval egy okkal több, hogy legyen CO érzékelő.