[Epitesz-barkacs] Pára...

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 11., P, 07:39:24 CET

Nekem is tetszett az automata ventilátor, de a konyhai elszívó egy
fokkal még jobb ötlet. Mivel az már meg van, nem kell sem megvenni, sem
falat bontani.
Egy SHT11 3-4eFt, kell hozzá egy kis szoftver (az Attilának nem lesz
gond) és már kész is a párátlanítás.

Kérdés, hogy a tetőtérből mennyire tudja lehozni/megforgatni a párát a
konyhába.

Gábor