[Epitesz-barkacs] Fw: Pára...

cst maguspr at freemail.hu
2009. Dec. 10., Cs, 13:54:40 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.11. 12:10:13 +1h-kor írta:

> Amúgy nem értem az építészeket. Miért nem szoktak betervezni ruhaszárító
> helyiségeket legalább. Itt lehet a mosógép is, sosincsenek szem előtt

beraktam a googleba:

"ruhaszárító helyiség" mosókonyha építészet

találat nulla
--------------------------
"ruhaszárító helyiség" mosókonyha

találat 6 db

[PDF] ADÓBEVALLÁSI NYILATKOZAT A VAGYONADÓ KIVETÉSÉHEZ

mosókonyha b) gépesített. B ruhaszárító helyiség. C óvóhely. D bejárat
aszfaltozott vagy kövezett. E rendezett parkolóhely ...
e-uprava.gov.si/storitve/pridobiObrazec.esju?id=1205

mintha ez sem magyarországon lenne
"ruhaszárító helyiség"-re szűkítem, akkor a
tengeri halászhajóra vonatkozó magyar rendelet van, de építészetileg nincs
törvényesen :-)

22/2002. (IV. 27.) KöViM rendelet
a 24 méter és annál nagyobb hosszúságú tengeri halászhajókra vonatkozó
biztonsági követelményekről

szóval gondolkodásmódilag még kellene még 30év, hogy felemelkedjünk ehhez