[Epitesz-barkacs] Fw: Pára...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 10., Cs, 14:22:48 CET

cst wrote:

> beraktam a googleba:
>
> "ruhaszárító helyiség" mosókonyha építészet
>
> találat nulla
> --------------------------
> "ruhaszárító helyiség" mosókonyha
>
> találat 6 db
> szóval gondolkodásmódilag még kellene még 30év, hogy felemelkedjünk
> ehhez

Azért a mosókonyha, ami egyben lehet ruhaszárító helyiség is, nem egy
újkeletű dolog.

Van még egy régi dolog, ami ma már kiment a divatból, pedig okosság ez is:
nyárikonyha. Értelme: ha amúgy is rekkenő hőség van, nem bent, az esetleg
vályogból való házban kell a hűvösséget elrontani, hanem kint valahol
főzni.

(Már, ha kell. Mostanság rábuktam egy saját összetételű salátára. Kíváncsi
vagyok, lesz-e vmi eredménye. Egyelőre nulla. :-) )