[Epitesz-barkacs] Fw: hűtőgép

Laszlo POCSAI pocsai at atme-net.hu
2009. Dec. 10., Cs, 18:33:15 CET

Kedves vf!

2009. december 10. 18:24:21 irtad:

vf> szerintem ez csak gazmennyiseg kerdese ezekben. ha keves a gaz
vf> benne, es kint meleg van, akkor mar a gazoldalra preselte az
vf> osszeset, vakuum van a folyadekoldalon, de meg mindig nem csapodik
vf> le, mert tul meleg. de ha kint tul hideg van, akkor nem latom mi
vf> baja lehetne tole.

Én sem tudom pontosan, miért is van ez így, mert ezzel sohasem foglakoztam,
avagy tanultam róla eddig ilyen 'mélységben', csak most belefutottam a
problémába.

Próbáltam keresni a neten erről bővebbet, de eddig csak általános
működési leírásokat találtam, amiket tulajdonképpen az eddigi
tanulmányaim alapján nagyjából én is ismerek.

Ezért lenne jó egy 'igazi hűtőgépszaki' véleménye erről.

Minden jot!
 Laszlo