[Epitesz-barkacs] Fw: hűtőgép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 10., Cs, 19:11:31 CET

Laszlo POCSAI wrote:

> vf> szerintem annak az elektronikaja direkt lekapcsol. nem lehet?
>
> Bizony akár ez is lehet, pont ezért kérdeztem mit lehetne tenni. ;)

Ez elég könnyen kideríthető, és ha tényleg így van, akkor biztos ki lehet
lőni.
Amúgy hűtőgép, és elektronika? Az már nem semmi jószág!

> Bár ez egy egyszerű hűtő, ameben elektronikának a kompresszor és
> hűtőteret bevilágító lámpa tünik csak, persze ki tudja..

Amikor bekapcsolod, lehet hallani, hogy elindulna, csak nem tud?
Esetleg, ha van kéznél ilyen konnektorba dugható fogyasztásmérő, azt amper
vagy watt állásba kapcsolva azon át bedugni a konnektorba, lehetne látni,
hogy próbálkozik, csak nem sikerül neki.

Ebben az esetben használható  módi a kompresszor fűtése.