[Epitesz-barkacs] Fw: hűtőgép

Laszlo POCSAI pocsai at atme-net.hu
2009. Dec. 10., Cs, 19:12:22 CET

Kedves jhidvegi!

2009. december 10. 19:11:31 irtad:

j> Ez elég könnyen kideríthető, és ha tényleg így van, akkor biztos ki lehet
j> lőni.
j> Amúgy hűtőgép, és elektronika? Az már nem semmi jószág!

Ez egy 'óccsó' szerkezet,  de manapság, amikor egy körömhegynyi csip
elfér bárhol, és hát nem is nagy költség, ki tudja, hogy van-e vagy
sem benne ilyen.

j> Amikor bekapcsolod, lehet hallani, hogy elindulna, csak nem tud?

Ha 'hideg' van szerinte, akkor semmit sem csinál.

Minden jot!
 Laszlo