[Epitesz-barkacs] POST kód kijelzö kártya, párhuzamos portra

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 12., Szo, 21:42:34 CET

közben találtam leírást, hogy az LPT-re is lehet csatlakoztatni
http://www.mcamafia.de/mcapage0/cpreader.htm

a laptoposoknak is az LPT-st javasolják, mert szétszerelés nélkül
is lenne adat, a PCI -hez meg szétnyitni kellene

a Matsonicnál nem írtak róla, de a BIOSának a kódjai meg vannak
az alábbi helyen is

és itt meg elég sok postkod létezik,
http://www.postcodemaster.com
-------------------
és itt is szó volt róla, talán nem is lenne reménytelen

http://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_4703.html
(ja és éppen nincs pénzem 5k huf kiadására, amennyibe egy ilyen kerülne,
emiatt is lenne jó alkatrészekből öszerakni)

egy megfelelő hozzávaló csatlakozó a kijelzőnek (ez lehet 7szegmenses vagy
led-es).

 ami a párhuzamoson keresztül képes leolvasni... (de ha minden igaz, akkor a
soros porton keresztül is működik a dolog, az még jobb lenne

!!!!!!!
elméletileg amikor fut a post akkor attol fuggoen, h eppen mit csinal tesz ki
egy adatot a 80h címre a gép. namost ha ledoglik, akkor kintmarad az az adat,
ami eppen tortent, es ugyebar ebbol tudod h mi az aminel meghalt a post.

namost ha minden igaz a 80h-rol post alatt kimegy az adat tobbek kozott az LPT
portra is, megpedig a data pineken(D0-D7) ott kene lenni. szal ha rateszel
LED-eket, abbol vissza tudod szamolni h mi a post kod, de nem tudom pontosan h
itt siman csak 8 bit jelzi, vagy valami trukkozes is van, de keress rá, ilyen
LED-es modszerral mukodnie kene. ennel olcsobbat sem nagyon talalsz...
valami sztem tuti vilagitani fog ott ha lehal a post, csak kerdes h milyen
tablazattal tudod visszafejteni,