[Epitesz-barkacs] POST kód kijelzö kártya, párhuzamos portra

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 13., V, 18:00:18 CET

Hát ha ez tényleg igaz (kétlem), akkor nem kell Neked POST reader, meg
ledek, meg kijelző, csak a voltmérőddel végigmész a D0...7 pontokon, és
megnézed, melyik van 0-ban, 1-ben.
De én még nem hallottam ilyesmiről, hogy az LPT porton megjelenne.

Pl. mi lenne akkor, ha a marógépét valaki a párhuzamos porton épp azokra
a pinekre map-elné, akkor a POST alatt össze-vissza menegetne?

Gábor