[Epitesz-barkacs] paralecsapatas

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 14., H, 10:21:06 CET

Ez szerintem biztos nem fog értékelhető légmozgást csinálni.

Volt nekem egy családi házam, még úgy tíz éve. Abban kialakítottunk egy
kis folyosót, ami az előszobából nyílt, és így lehetett átjutni abba a
szobába, ami eredetileg a kert felől volt elérhető. Aztán jött a tél,
még nem volt fűtés hátul, úgyhogy feldobtam egy pokrócot ennek a
folyosónak a bejáratához, hogy hátra ne menjen ki a hideg. Rövid idő
után a folyosó összes fala csupa penész lett!

Nemrég voltunk a faházban, ami nincs téliesítve, pár centi deszka a
fala. Gondoltam teszteljük, ki lehet-e egyáltalán fűteni. Igen, ki
lehet. Aztán jött az ötlet, hogy szétszedem az ágyakat, amik a fal mellé
vannak állítva. A matracok alsó oldala csurom víz volt 6-8 óra fűtés
után! De nem csak úgy kicsit nyirkos, hanem nagyon vizes.
Ami még érdekes, hogy nem csak vizes volt, hanem ragacsos, de annyira,
hogy a két ujjam bőre nyúlt, amikor megpróbáltam széthúzni. Ezeket a
matracokat most vettem a Jysk-ben, belül szivacs, kívül pamut huzat.
Kiváncsi lennék, mitől lehet ragacsos, van benne valami vegyszer? Csak
mert alszik rajta az ember.

Gábor