[Epitesz-barkacs] paralecsapatas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 14., H, 21:37:06 CET

Acs Gabor wrote:

> A matrac alatt farács van, tehát 'lyukacsos', lenne kiszellőzés. Ezeken
> az ágyakon nem aludtunk, és nem is reggelre lett ilyen, hanem éjfél
> körül, kb. 6 óra fűtés után. Itt csak annyi történt, hogy a külső falak
> közelsége miatt a matrac alatti tér hideg maradt. Gondolom ha elhúztuk
> volna kicsit a faltól az ágyakat, már nem reked úgy meg ott a levegő.

Hú, akkor itt bonyolultabb a dolog. Attól még nem kellett volna
csuromvizessé válnia, ha hideg helyen van. Mi volt a vízforrás? Nagy párát
csináltatok a faházban? Zuhany, főzés...?

> Ezt akartam kérdezni, hogy vannak akik egész télen nyitott ablaknál
> alszanak, miért nem fázik meg a fejük, ami szabadon van, pl. lehetne
> állandó arcüreggyulladásuk.

Szerintem az csak jó nagy duma. Valahol a szobában nyitva van az ablak
résnyire, nem direkt ömlik rájuk a jéghideg levegő. Meg hát jó fűtés van.
Régen nem számított annyira az energia, ma már ez nagyon drága mulatság
lenne.

Nekem azért nem lett bajom, mert sapkával védekeztem, amennyire tudtam.
Amúgy a mindenféle gyulladáshoz valamelyik náthavírusra minimum szükség
van. Ezekből van vagy 200 féle, szóval, ha valamelyik ellen kialakul a
védettség, még ott a többi. Az állandóan taknyos gyerekek végülis
sorozatban kapják el ezeket a náthavírusokat, akár szünet nélkül megy át a
nátha egyik vírusosságból a másikba.