[Epitesz-barkacs] Fw: hűtőgép

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 14., H, 22:15:50 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> hát a kollégától kaptam a mellékletet, már korábban is
> megírta az illető szervizes másoknak is.

Hááát, elég nagy hülyeséget írt!
Ez a rész volt, amitől kiakadhat az ember:
________
Elsősorban az automatikus leolvasztású, egyhtőkör, normáltéri hőmérséklet
alapján szabályozott, fagyasztótérrel is rendelkez kombinált
htkészüléknél
adódhatnak ebbl gondok. Az automatikus leolvasztás azt jelenti, hogy a
mködés
során a normáltér hátfalán megjelen jeget nem a tulajdonosnak kell
eltávolítania,
hanem azt a készülék a két htési fázis közti állásidben automatikusan
leolvasztja.

Amíg a leolvasztás meg nem történik (a hátfal +3.+5 oC -ra fel nem
melegszik),
addig a htés nem indul újra.
A leolvasztási id hosszúsága nagyban függ a környezeti hmérséklettl, tehát
minél melegebb van, annál rövidebb, minél hidegebb, annál hosszabb id
kell a
teljes leolvadásig, s így a htés újbóli elindulásáig. Éppen ezért ezeknél
a készülékeknél van egy alsó mködési határhmérséklet, amelynél ha
hidegebb
van, akkor már olyan hosszan áll a készülék, hogy a fagyasztótér ez id
alatt túlságosan felmelegedhet, st akár ki is olvadhat.
________
(Nem folytattam a szöveg korrigálását. :-) )

Az a bajom vele, hogy ismerem ezt a hátlap leolvasztásos módit, szóval
mivel ez a hűtött térben van, ami pl 3...5 fok közé van belőve, a hátlap,
ami hűti ezt a teret, nem a külső hőmérséklet hatására olvad le, hanem a
hűtött térben uralkodó hőmérséklet hatására. Tehát köze nincs a külső
hőfokhoz.

Attól még persze a magyarázat jól hangzik. :-)