[Epitesz-barkacs] Fw: hűtőgép

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Dec. 14., H, 22:56:01 CET

nem kell beburkolni. szopas van es kesz.

ha ugy dont, hogy le akar olvasztani, akkor leallitja a hutest, es varja hogy a hatfal felmelegedjen 5 fokra. minnel hidegebb van, annal tobbet kell varjon. ha kint 3 fok van, akkor orokre varhatja...

eszre kellene venni, hogy le akar olvasztani, es segiteni neki valami futessel.

vajk