[Epitesz-barkacs] paralecsapatas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 14., H, 22:20:18 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> digitális ketyerék között is létezhet, ami tudja a
> "MIN/MAX hőmérőt", de az Ucsöves hagyományos higanyos röhögve
> tudja (aminél mágnessel lehet resetelni a maga előtt tolt. de
> felakadt vasdarabot)

Jók ezek a régifajta mérőszerkezetek, de én már úgy vagyok vele, hogy
szeretem, ha távolról ránézésre, szemüveg nélkül is látom, mi az ábra. A
vizeshőmérőt max arra fogom használni, hogy ellenőrizzem, jól mutat-e
nagyjából az elektronikus páratartalom-mérő. A hőmérőt ellenőriztem úgy,
hogy a kültéri érzékelőjét beraktam a nyelvem alá... jó kis lázmérő
üzemmód, egész jól mutatott. A nullát elmulasztottam ellenőrizni
jégkásával. Viszont tök ugyanazt mutatta, mint ami a met.hu oldalán írva
volt Bp-re.