[Epitesz-barkacs] Fw: hűtőgép

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 14., H, 23:02:41 CET

----------
> (Nem folytattam a szöveg korrigálását. :-) )
>
> Az a bajom vele, hogy ismerem ezt a hátlap leolvasztásos módit, szóval
> mivel ez a hűtött térben van, ami pl 3...5 fok közé van belőve, a hátlap,
> ami hűti ezt a teret, nem a külső hőmérséklet hatására olvad le, hanem a
> hűtött térben uralkodó hőmérséklet hatására. Tehát köze nincs a külső
> hőfokhoz.

tehát a 3...5 fok közé belövött ketyerének 5,1celciusnál már illene
bekapcsolnia

az orosz csinárban is volt (igaz, ott csak egy gombnyomással indult
leolvasztással volt) egy ketyere, és az is termosztát jeladó volt,
és sorba volt kapcsolva a valódi termosztáttal

és ma már ebben is szerepel a +2celsius

UNIVERZÁLIS TERMOSZTÁT DANFOSS-1 - KAPILLÁRIS CSŐ 1300MM ew00756 -
077B7001Hűtőszekrény,egyajtós. Automata leolvasztás.-25 C fok/-13 C fok/-5.5 C
fok/+2 C fok.Hajszálcső hossza: 1300 mm.