[Epitesz-barkacs] mososzer maradvany

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 15., K, 08:11:05 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.12.15. 05:45:56 +1h-kor írta:

> Hú, erről - akár magánban - kicsit részletesebben, ha lehet! Eddig eszembe
> nem jutott volna, hogy a "hagyományos mosóporon" kívül is van élet.
>
> Ez hatásosabb? Vagy csak simán olcsóbb? Olvastam valahol, hogy van egy
> anyag a mosóporokban, amik miatt az alacsony hőfokon is képes pár dologra,
> amire korábban, amikor ez nem volt, nem volt képes a mosópor.
> Elfelejtettem, mi ez, lehet, hogy rajta van a mosóporon is, csak most
> lusta vagyok. Lehet, hogy ez nem érdekes?

A mosószóda (nátrium-karbonát) általános vízlágyító-, áztató-, zsíroldó- és
tisztítószer. Igen kis mennyiség is elegendő belőle. Környezetkímélo, mert
olyan körfolyamatban állítják elo, amelynek nincs káros mellékterméke.
Mosás: Tetszés szerint a mosóporadag harmada-fele helyettesítheto
mosószódával. Nem veszi ki a textíliák színét, minden puhább, tisztább lesz.