[Epitesz-barkacs] mososzer maradvany

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 15., K, 08:59:18 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> A mosószóda (nátrium-karbonát) általános vízlágyító-, áztató-, zsíroldó-
> és
> tisztítószer. Igen kis mennyiség is elegendő belőle. Környezetkímélo,
> mert
> olyan körfolyamatban állítják elo, amelynek nincs káros mellékterméke.
> Mosás: Tetszés szerint a mosóporadag harmada-fele helyettesítheto
> mosószódával. Nem veszi ki a textíliák színét, minden puhább, tisztább
> lesz.

Nem értek hozzá, de volt idő, amikor környezetvédelmi okokból kiirtották
ezt az anyagot a mosószerekből. Aztán jött a calgon, ami - anélkül, hogy
tudnám pontosan -, mintha pont ezt pótolta volna.

Amit most nézegettem, az a tide nevű, abban nem tüntetnek fel semmiféle
karbonátot, de amiket igen, arról azt se tudom, hogy eszik-e vagy isszák.