[Epitesz-barkacs] mososzer maradvany

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 15., K, 08:54:37 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Ezek lehetnek az intelligens molekulák :-)
> Szerintem az enzimekre gondolsz.

Nem, vagy nem így szólt a rege. Ezek reklámszövegek. Na megnézem.
Megnézném, nincs ráírva, vagy nem nevezik meg. Na mindegy.
Elég sokféle anyag van ebben a konkrét mosóporban, nem gondoltam, hogy
eredményesen és tán olcsón is lehet helyettesíteni.

> Az a hülyeség, hogy egyre kevésbé koszosan mossuk a gúnyáinkat, olyan
> szerekben, amikkel akár az autószerelő munkaruháját is tisztába
> tehetnénk.

Általában igen. Az én gönceim végletesen mocskosak tudnak lenni, néha az
autószerelőt leelőzöm. Asszem eltérek az átlagtól.