[Epitesz-barkacs] mososzer maradvany

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Dec. 15., K, 10:55:46 CET

1. a mososzoda az azurban valami 2500 forint 20 kilo.
2. rovid hideg programnal nem tokeletes, ha rogok voltak a szodaban, akkor maradhat belole a ruhaban, es kell tolni megegy oblitest. (40 fok 45 perces programnal neha elofordul) ha elotte a szodat elmorzsolom, es osszerazom a szappannal, akkor nincs gond

3. neha keverunk hozza mosoport, vagy csak mosopor+szoda megy, ahogy Gabi is irta, a fehereknek, meg nega azzal hitetem magam hogy a szinesek szinenek is jot tesz.

oblito helyett meg lehet ecetet hasznalni, a meglepo, hogy sem a ruha, sem a helyiseg nem lesz ecetszagu. mondjuk itt azert erezni, hogy oblitovel puhabb, lazabb a ruha.

nekem a mosogatogepben is ecet van az oblito helyen, de teny hogy mindentudo oblitos tablettat hasznalunk.

vajk