[Epitesz-barkacs] mososzer maradvany

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 15., K, 11:20:15 CET

vajk fekete wrote:
> amire te gondolsz, azok a foszfatok. pl a triso, natrium trifoszfat. meg
> hasonlok. azok
> lettek kitiltva, majd vizlagyitokent visszahozva.

Ja, tényleg, bocs!

A másik írásodat meg elraktam, fogok kísérletezni azokkal az anyagokkal.
Főleg, hogy azt tapasztaltam, hogy néhány gönc nem bírja a mosóporokat
eléggé, foszlóssá válik, pl munkaruha. Hátha azért, mert marad benne
lúgszerű anyag. Ezt az ecet totál kilövi. Első próba az lesz, hogy a
normál mosásnál az öblítő rekeszbe beöntök egy kis ecetet, aztán meglátom.
Legjobb lenne az utolsó öblítővíznél ph-t mérni.

Mosogatógépnél az ecet nagyon klassz dolog lehet. Pl ha valaki kipróbálja
ablak vagy más üveg tisztításához, meg fog lepődni, ha eddig nem tudta,
hogy mennyi mindent (valszleg vízkőmaradványokat) le fog szedni.