[Epitesz-barkacs] ] mososzer maradvany

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Dec. 16., Sze, 11:43:56 CET

Csak a "szokasos" koreografia:

1. erosen zoddek vagyunk, korlatozzuk, mi lehet a mososzerben
2. kiderul, hogy amit kivettunk, az kell bele
3. eladjuk mas neven, plusz aron.. ott mar szabad,nem mososzer, hanem
pld vizlagyito, stb..
4. a kornyezet ugyanugy karosodik.

vagy:

1. kitalaljak a zoddek, hogy az olmos forrasztas kornyezetszennyezo
2. betiltjak
3. kiderul, hogy az olommentes par ev alatt szethullik, megjobban
novelve az "amugy hibatlan lenne, de kh-s lett" elektronikai hulladek
mennyiseget.
4. eredmeny: a kornyezet meg jobban megszivja..

mindeketto mogott uzleti lobbikat erzek... :-(