[Epitesz-barkacs] bioenergia

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Dec. 15., K, 11:33:02 CET

jhidvegi írta:
> De ha egyszer nincs töltés? Ja, dízel, annak nem kell elektromos energia
> a haladáshoz.

Benzines, de ami az indítózáshoz kevés, az a gyújtáshoz még elég
lehet... :-)

> Mekkora is az a volvo? Képes lennél betolni? Nem lejtőn! :-)

Toltam én azt már párszor 1-200 métert, mert járó motorú gépjármű már
nem lehetett a felügyeletem alatt :)

> Benzines járgányokat már én is sokszor betoltam egyedül az első ajtónál
> állva, és amikor már haladt, beugrottam... Nem veszélytelen művelet, és
> csak akkor sikerül, ha amúgy az autó pöccre indul.

Méghozzá annyira, hogy az aksi halálát csak akkor vettem észre, amikor
már meg sem mozdította a motort. Ha egy felet is sikerült fordítania,
már indult :-)