[Epitesz-barkacs] bioenergia

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 15., K, 11:42:08 CET

Kb. egy hete tologattak itt egy autót, amikor megérkeztem az enyémmel.
Kicsit esett is az eső.
Egy srác ült bent, egy lány és egy másik srác tolta.
Úgy csinálták, hogy amikor már eléggé felgyorsult, a bent ülő gyorsan
elkezdett indítózni.

Odamentem hozzájuk, mondom ezt hiába csinálják, mert ha tudnak
indítózni, akkor nem az akksival van a baj, a betolás meg arra való.
Csak néz rám a gyerek, látszik hogy veszettül gondolkozik. Azt mondja,
az lehet, de akkor miért nem indul? Mondom neki, lehet, hogy nincs benne
benzin? Megint elgondolkozik. Tényleg, már régóta jelzett a műszer.

Volt egy másik hasonló esetem is. Srác áll az autópálya szélén a
lerobban Peugeot-val. Szintén indítózik, nem indul. Mondom neki, ezek a
modern autók annyira bonyolultak, hogy nem nagyon lehet sk. megjavítani.
Mondom, azért nézzük meg, nyissa fel a motorháztetőt. Kinyitja, csak egy
nagy borítást láttam szokás szerint. Mondom neki, megpróbálhatnánk
üzemanyagot tölteni bele, de nálam csak gázolaj van. Kérdezem, ez mivel
megy? Válasz: fogalmam sincs.

Gábor