[Epitesz-barkacs] Gyaloglas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 17., Cs, 12:30:19 CET

Erőt vettem magamon, és egy órán át gyalogoltam a gépen kicsit több, mint
13%-os emelkedőre állítva, 2,75 km/h sebességgel kb. Megtett magasság
360m. Hogy ne ázzon el a gép, ventillátor... :-) Megoldottam, hogy
toroiddal menet közben tudjam állítani a szükséges huzatot, különben az
elején megfagyok, a végén meg csöpög a homlokom. Az utóbbit kilőttem egy
fejpánttal. Ledolgozott mechanikai energia 0,136kWh. Nyelv lelógás
mértéke - nem mértem, mert csukva tartottam a számat. :-)

Még nem ment el minden energia belőlem, de ha nem reggeliztem volna
semmit, akkor biztos kifogyott volna az elem. :)

Szóval kezdek reménykedni benne, hogy a prédikálószék tavasszal meglesz
egyszuszra, és kb 2 óra alatt fogok felvánszorogni.