[Epitesz-barkacs] tarolt ho /tüzelés

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Dec. 17., Cs, 17:36:45 CET

Tényleg, tüzelővel mi lehet az optimális elégetés módja? Ha túl nagy
huzatot hagyunk neki, gyorsan, hevesen ég, de a huzat biztos sok meleget
kivisz a kéményen. Ha lezárom, akkor is ég valamennyire, de arra
gondoltam, hogy a fából felszabaduló füstgáz kevés oxigén mellett nem ég
el rendesen. Ez tényleg így van, vagy ha bedobok egy darab fát, abból
így is-úgy is kijön az az energia, mire hamuvá alakul?

Az itt nem játszik, hogy megpakolom, és amikor már átizzott a fa, akkor
lezárom -mert folyamatosan pótolni kell a tüzelőt.

Gábor