[Epitesz-barkacs] Gyaloglas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 17., Cs, 18:19:46 CET

Acs Gabor wrote:
> Sok kitartást kívánok hozzá!
> Lehet, hogy a végén mégis meg lesz az a bringázás? Sokkal kevésbé
> unalmas, és még célszerű is lehet, ha boltba, postára stb. azzal mész.

Ja, elmenéssel a gyaloglás sem unalmas! Az egyhelyben totyorgáshoz kell a
lelkierő. A bringázás nekem sosem esett jó. Valami anatómiai hiba lehet
mögötte, odáig meg gondolatban se jutottam régen, hogy a seggemhez idomuló
nyereg után nézzek. Nem is sejtettem, hogy van ilyen. (Inkább akkoriban
nem is volt.) Kétségtelen előnye lenne, hogy van ellenszél, tehát tudnék
hülni. Meg a másik, hogy van sebváltó, tehát még lejtőn lefelé is lehet
hajtani, terhelődni, felfelé se kell megszakadni.

Asszem ez még nagyon odébb van. Legalább 50 kilóval odébb. :-) (A cél
különben a cukor, meg szeretnék jövőre ezt-azt csinálni a saját
szemétdombommal. Most egy kubaszov állvány sem bírna el, hacsaknem baromi
erősre csinálom. Meg nem tudok ide-oda kimászni, nem bírom a földszintes
munkát, meg a földmunkát sem, ez tarthatatlan.)