[Epitesz-barkacs] POST kód kijelzö kártya, párhuzamos portra

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Dec. 18., P, 18:41:04 CET

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2009.12.13. 18:00:18 +1h-kor írta:

> Hát ha ez tényleg igaz (kétlem), akkor nem kell Neked POST reader, meg
> ledek, meg kijelző, csak a voltmérőddel végigmész a D0...7 pontokon, és
> megnézed, melyik van 0-ban, 1-ben.
> De én még nem hallottam ilyesmiről, hogy az LPT porton megjelenne.

-----------------
no, ma délután lett egy ilyen ketyerém:

http://www.darkwire.com.au/assets/images/Dual_LPT_PCI_POST_Card_Back.jpg
http://www.darkwire.com.au/PCI&LPT_Post_Card_manual.pdf

PCI (Desktop) + LPT (Notebook) Dual Mode POST Card –Users Manual
Supplied by: Darkwire - http://www.DarkWire.com.au
PCI (Desktop) + LPT (Notebook)
Dual Mode POST Diagnostic Card
User’s Guide
PCI (Desktop) + LPT (Notebook) Dual Mode POST Card –Users Manual
Supplied by: Darkwire - http://www.DarkWire.com.au

http://www.darkwire.com.au/assets/images/Dual_LPT_PCI_POST_Card_Back.jpg
-------------------

Specs: Matsonic MS8137C Motherboard, Award BIOS v6.00PG

FF - Boot attempt (INT 19h)    ez kb 2másodpercig, majd továbblépett

C1 - Detect memory:  Auto detection of DRAM size, type and ECC,
auto detection of L2 cache (socket 7 and below)

C3 - Expand compressed BIOS code to DRAM   <<<----- itt állt meg teljesen

ez memóriahiba lehet? és a VGA képernyő teljesen sötét, kép nincs
itt memória cserélés kellene?

A7V8X-X Award Bios V6.0 Asus

itt állt meg teljesen

10 - Auto detect flash type to load appropriate flash read/write
codes into the run time area in F000 for ESCD & DMI support

és a VGA képernyő teljesen sötét, kép nincs

itt mit lehetne csinálni?