[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 20., V, 11:44:06 CET

Zsolt wrote:

> én akkor szoktam kidobni amikor 2.8 V alatt van.

Á, fel lehet azt még javítani! :-)

(Vércukormérőben vannak elemek, kisebbek, asszem LR44 vagy ilyesmi. Ezek
csak másfél V-osak. Simán mekkűdöm a NiMH akkutöltővel egy csipesz
segítségével néhány másodpercig. Akkor vált át piros villogóvá a ledje.
Utána megint nagyon sokáig jó. És lehet ismételni. Ha már az ismétlések
ellenére is aszongya a ketyere, hogy neki ez kevés, akkor cserélem. De
sosem mértem, hogy ekkor mekkora benne a terheletlen fesz. Lehet, hogy nem
is ez számít, hanem az, hogy a terheléskor, amikor bármi, ami megy róla,
be van kapcsolva, akkor mennyi.)