[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Dec. 20., V, 12:11:37 CET

>Á, fel lehet azt még javítani! :-)

persze mindent lehet...., de nálam az átalogosnál nagyobb mennyiségben
fordul meg rossz alaplap és én azokból szoktam ilyen elemet kitermelni, s
így nem kell foglalkoznom feljavítással...

főle azóta amióta egy régi casio 64kb menedzser kalkulátorban 3 db-ot is
kellett cserélnem, és gondoltam, hogy veszek a boltban, mondom mennyi lehet
egy ilyen 100 ft/db ?.. na majd dobtam egy hátast, amikor 500-ért darbját
nem vettem .... hmmm, 3 db=1500 ft ????? a casiot vettem 1000-ért .....

szóval azóta gyűjtöm az elemeket az alaplapokból és ezekből cserélgetem a
casióba az elemeket...