[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 20., V, 13:02:05 CET

Zsolt wrote:

> főle azóta amióta egy régi casio 64kb menedzser kalkulátorban 3 db-ot is
> kellett cserélnem, és gondoltam, hogy veszek a boltban, mondom mennyi
> lehet
> egy ilyen 100 ft/db ?.. na majd dobtam egy hátast, amikor 500-ért
> darbját
> nem vettem .... hmmm, 3 db=1500 ft ????? a casiot vettem 1000-ért .....

Ma már azért nem ez az ábra. Én is vettem régen hasonló menedzser
kalkulátorba marha drágán, aztán igen hamar kimerült. Azt hittem, hogy a
masina ment tönkre.

Ma viszont? Volt, amikor 150Ft-ért vettem kettől (tesco), de az akciós
volt. Normálisan 300-at kérnek kettőért. Ez azért már nem egy rettentő
összeg! De most már nem menedzserkalkulátorba kell.

Ja, és a tesco-s nagyon gyorsan forog, szóval biztos, hogy nem régi,
lepukkant szart adnak.

(Hogy ezek hogy elavultak! A régi 32kB-os volt, aztán valamikor kaptam
ajándékba vkitől egy másmilyet, az "már" 64kB-os, a mobiltelefonban meg
van mittudomén hány mega. Szóval az ajándék szerkezetet sohasem
használtam, főleg, hogy nem tudott a számítógéppel kommunkálni.)