[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Dec. 20., V, 13:13:43 CET

>(Hogy ezek hogy elavultak! A régi 32kB-os volt, aztán valamikor kaptam
>ajándékba vkitől egy másmilyet, az "már" 64kB-os, a mobiltelefonban meg van
>mittudomén hány mega. Szóval az ajándék szerkezetet sohasem használtam,
>főleg, hogy nem tudott a számítógéppel kommunkálni.)

jah, de nekem sokszor jól jött(jön), mert volt(van) olyan amikor több órát
kellett várnom egy helyen és nem volt nótabook meg stb, ez meg egy zsebben
is elfér és tudom irogatni a dolgaimat, van neki rendes billentyűzete, nem
úgy mint a telefonnak.

ha meg telefonos kommunikátort akarok venni az egy vagyon, még a legócsóbb
régi vacak is 20e körül van...

ehhez a casióhoz meg van programom van kábelem és néhány perc alatt a PC-re
tudom küldeni a cuccot.

>(Hogy ezek hogy elavultak!

ja, de egyébként mennyire elavult mára a pl. a kasza, sarló, sövénnyíró
olló, stb.... de milyen hasznos akkor amikor se villany, se benzin.....