[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 20., V, 13:44:08 CET

Zsolt wrote:

> jah, de nekem sokszor jól jött(jön), mert volt(van) olyan amikor több
> órát
> kellett várnom egy helyen és nem volt nótabook meg stb, ez meg egy
> zsebben
> is elfér és tudom irogatni a dolgaimat, van neki rendes billentyűzete,
> nem
> úgy mint a telefonnak.

Szokások és jó szem.
Ha hirtelen látok valamit, amit meg kellene jegyezni, helyzetfüggő, mit
csinálok. Van, amikor van módom odamenni és lefotózni. Pl valami infót
tartalmazó plakát, kiírás. Ha meg pl autózás közben látok valami érdekeset
pl egy másik autóra írva, akkor hangfelvétel üzemmódban belemondom a
telefonba.

Menet közben nem irkálok. Ha meg irkálok, pl feljegyzek vmit, ez a
prediktív módi tök gyors. A normál billentyűzet (querty) nekem csak akkor
jó, ha nagy, és tudok rendesen, 9 ujjal billentyűzni. Amúgy nem tudom, hol
vannak igazán a betűk, annyira sztereotip. Ha kell egy konkrét betű, akkor
rá kell tennem a 8 ujjamat az alapsorra. :-) Szóval elég vacakul tudnék
használni egy mini qwerty billentyűt. (Onnan is tudom, hogy próbáltam.)

> ehhez a casióhoz meg van programom van kábelem és néhány perc alatt a
> PC-re
> tudom küldeni a cuccot.

Na ez azért felcsigázott. Elővettem ezt az ajándék casio-t, és lőn az
oldalán egy kis kerek lyuk, mint csati. Az erre lehet használható?
Ja, nem is 64, hanem 256kB. :-) SF4980Z a tipusa. Neked véletlen nem pont
ilyened van?

Ha képes a számítógéppel kommunikálni, még lehet, hogy rákapok, és pár
dolgot csak feljegyzek benne, a fontosabbakat.