[Epitesz-barkacs] casio, beszédfelismerés - volt CR2032 kimerultseg?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Dec. 21., H, 08:41:51 CET

>Nekem eros a gyanúm, hogy valami tápcsati lehet ez, mert az oda van írva,
>hogy 9V 0,2W.

mostmár légyszives hidd el, hogy az a kis dugó tényleg PC komunikációra
való.:)
már ketten állítjuk és én használom is arra. :)

köszönöm a beszédfelismerős linket.

én rengeteget kerestem a neten kb. 1 évvel ezelőtt és csak olyanok voltak
amikben vezényszavakkal lehetett a gépet irányítani.

persze ez is egyfajta beszédfelismerés, csak nekem kb. nem ér semmit.

pontosan arra kell, hogy a folyamatos emberi beszédet feldogozva kapjak a
végén egy text-et.

megnéztem a philips cuccot amit találtál:

angol, német, francia, spanyol, olasz, holland

nem látom benne a magyart :)))

ritkán szoktam szoftvert venni :), de ezért talán még pénzt is adnék, persze
csak azért ami tényleg működik magyarra vagy tanítható és a hatékonysága
min. 80%, mert azért az utána javítgatás sem kis munka és ha kb. ugyanannyi
a javítgatás mintha teljeset beírom, akkor kb. semmit nem ér a program.

>A linket kuldom maganban.

köszi, megjött