[Epitesz-barkacs] casio, beszédfelismerés - volt CR2032 kimerultseg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 21., H, 09:38:45 CET

Zsolt wrote:

> megnéztem a philips cuccot amit találtál:
>
> angol, német, francia, spanyol, olasz, holland
>
> nem látom benne a magyart :)))

Nem lep meg. Tegnap nézegettem pár holminak a leírását, és még észt is
volt, de magyar nem. Nagyon egzotikus a mi nyelvünk valszleg.

> ritkán szoktam szoftvert venni :), de ezért talán még pénzt is adnék,
> persze

Tudom, hogy van ilyen, mert hallottam nem rettentő rég egy riportot annak
a cégnek a vezetőjével, amelyik ilyennel foglalkozik. Nagyon jó
eredményeket értek el, szóval működik, csak meg kéne őket találni.