[Epitesz-barkacs] casio, beszédfelismerés - volt CR2032 kimerultseg?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Dec. 21., H, 10:04:46 CET

>Tudom, hogy van ilyen, mert hallottam nem rettentő rég egy riportot annak

talán ez ? sigmoid.hu

szóval megint ugyanott vagyok ahol egy évvel ezelőtt, van egy csomó
beszédfelismerő, de vagy nem magyar vagy csak vezényszavak......
és egyébként az angolt sem láttam működni, hogy mennyire jó vagy nem jó.

de nem értem a dolgot... ezek többnyire megvannak tanítva, tehát gondoltom
valaki felovassa a szöveget és társítanak hozzá szavakat....

akkor miből tellne ezt az adatbázist magyar szavakkal feltölteni....

vagy rosszul gondolom ?