[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Dec. 21., H, 11:03:28 CET

>Aha. Tehát végülis a pöckök zöme ki volt
>használva? (Sosem néztem bele egy gépbe, hogy hány kanóc megy oda.)

Elegge, itt van a 9 polusu pc-csatlakozo:

Pin     Name    Dir     Description
1       CD              Carrier Detect
2       RXD             Receive Data
3       TXD             Transmit Data
4       DTR             Data Terminal Ready
5       GND             System Ground
6       DSR             Data Set Ready
7       RTS             Request to Send
8       CTS             Clear to Send
9       RI              Ring Indicator

>Hát igen. Elvileg 235mAh, tehát 22mA kb 10 óra, ez 450Ft.
>Komolyan felvetodött bennem a gondolat, hogy a
>22mA-ben nincs-e benne a háttérvilágítás. Ha
>benne lenne, és anélkül csak 2mA lenne a bekapcsolt fogyasztás, jobb lenne.

Most nezem az SF-4980Z manualjat:
0.2 W 3 cr2032, de nem biztos, hogy mind a harmat
terheli, ugy szoktak, hogy kettorol megy a gep, a
harmadik meg a ramot taplalja csak, valami 5 evig
birja, ha benne vannak a foelemek is, azok nelkul hamarabb lemerul.
Elem elettartam: 170 ora, ha csak a telefon lista
all a kijelzon, 100 ora, ha 55 percig all, es 5
percig nyomkodod, es 45 ora, ha az elobbihez
hozzaadunk 3 perc hattervilagitast is orankent.

>Casio SF-4980Z.

Megvan, de angol, innen letoltheto:
<http://www.usersmanualguide.com/casio/pocket_viewers/sf-4980z>http://www.usersmanualguide.com/casio/pocket_viewers/sf-4980z.
Kepes pdf, tehat csak ocr programmal lehet
probalkozni, ez altalaban eleg keves sikerrel
kecsegtet. Pedig sok finomsag van, amire nem
biztos, hogy magatol rajon az ember, es
megkonnyiti illetve gyorsitja a hasznalatot.

>Valahol amúgy meg lesz az, de lehet, hogy azért
>nem tudom kezelni a masinát minden tekintetben,
>mert angolul van meg. Ha neked is, max
>nyelv-szárnypróbálgatásra lenne jó a mobimouse
>segítségével. (Asszem angolul találtam ilyet,
>hogy "user manual", de nem másztam bele. Pedig
>lehet, hogy a gugli használhatóra fordította volna le. :-)

A mobimouse meg a google se fog menni, mert nem
lat szavakat, csak egy nagy kepet oldalankent. :(

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu