[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 21., H, 10:18:12 CET

gyapo wrote:

> Az ugy volt, hogy a soros port a pc-n egy csomo
> periferiara volt kitalalva. Nyomtato, modem,
> eger, muszerek. Es ott jol jott egy-ket seged
> bit, beszelgetni a periferiaval, kulonbozo
> jelzeseket atvinni. A Casio ebbol mar csak harmat hasznal, fold, clock
> es data.

Aha. Tehát végülis a pöckök zöme ki volt használva? (Sosem néztem bele egy
gépbe, hogy hány kanóc megy oda.)

> Valamelyik manualjaban ugy remlik leirtak, hogy
> napi hany perc bekapcsolassal meddig birja. A
> cr2032 kapacitasabol szamoltam vissza az ossz. bekapcsolasi idot.

Hát igen. Elvileg 235mAh, tehát 22mA kb 10 óra, ez 450Ft.
Komolyan felvetodött bennem a gondolat, hogy a 22mA-ben nincs-e benne a
háttérvilágítás. Ha benne lenne, és anélkül csak 2mA lenne a bekapcsolt
fogyasztás, jobb lenne.

> Nekem van egy csomo letoltve, meg talan talalok a
> feljegyzeseimben url-t is, ahol lehet probalkozni. Melyik tipusrol van
> szo?

Casio SF-4980Z.
Valahol amúgy meg lesz az, de lehet, hogy azért nem tudom kezelni a
masinát minden tekintetben, mert angolul van meg. Ha neked is, max
nyelv-szárnypróbálgatásra lenne jó a mobimouse segítségével. (Asszem
angolul találtam ilyet, hogy "user manual", de nem másztam bele. Pedig
lehet, hogy a gugli használhatóra fordította volna le. :-)