[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Dec. 21., H, 10:10:57 CET

>Már amennyire az nekem egyszerû. :-) Azért jöhet
>a rajz, hátha meg tudom bûvölni.

>Sima sztereo jack? Hm. Fene gondolta. Akkor a
>sorosba minek az a baromi sok pont? Csak azért
>csinálták, hogy ne lehessenek összekeverhetõk a különbözõ kábelek, csatik?

Az ugy volt, hogy a soros port a pc-n egy csomo
periferiara volt kitalalva. Nyomtato, modem,
eger, muszerek. Es ott jol jott egy-ket seged
bit, beszelgetni a periferiaval, kulonbozo
jelzeseket atvinni. A Casio ebbol mar csak harmat hasznal, fold, clock es data.

>Hááát, nem jó hír. Nekem az a régebbi sharp
>sokkal többet bírt. Azt jó sokat nyúztam a basic
>kártya miatt, és így is hónapokig biztos jó volt benne az elem.

Valamelyik manualjaban ugy remlik leirtak, hogy
napi hany perc bekapcsolassal meddig birja. A
cr2032 kapacitasabol szamoltam vissza az ossz. bekapcsolasi idot.

>Végülis mobillal is, ha az a töredék a szó
>eleje. :-) Na jó, majd meglátom, tud-e valamit,
>ami miatt érdemes használni. Meg kéne találnom a
>leírását, ha van egyáltalán magyar. A neten se találtam.

Nekem van egy csomo letoltve, meg talan talalok a
feljegyzeseimben url-t is, ahol lehet probalkozni. Melyik tipusrol van szo?

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu