[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Dec. 21., H, 09:35:51 CET

gyapo wrote:

> Szintattevo. A Casio jele sokkal kisebb mint a
> pc-e, a ketto koze kell valami, egyebkent egyszeru rs232 soros
> kommunikacio.

Már amennyire az nekem egyszerű. :-) Azért jöhet a rajz, hátha meg tudom
bűvölni.

> A Casioba egy 2.5 mm-es sztereo jack dugo, a
> pc-be meg 9 vagy 25 polusu soros csatlakozo, vagyis anya.

Sima sztereo jack? Hm. Fene gondolta. Akkor a sorosba minek az a baromi
sok pont? Csak azért csinálták, hogy ne lehessenek összekeverhetők a
különböző kábelek, csatik?

> Meg nem lattam olyan manager calculatort, amin
> lett volna tapcsatlakozo. Persze ettol meg lehet,

Jó, most már láttam az adatlapját, tényleg kommunikációs csati.

> A fogyasztasnal nagyon szetvalik a kikapcsolt es
> a bekapcsolt allapot. Ezeket jellemzoen nem a
> hosszas potyogesre terveztek, hanem rovid
> bekapcsolasokra, es hosszu keszenleti idore.
> Ezert nagyon keveset fogyaszt kikapcsolva,
> ilyenkor jar az ora, figyeli a beallitott
> riasztasi idopontokat, es ha kell riaszt.
> Bekapcsolva joval tobbet eszik, talan 10 ora
> nagysagrendet bir az elem, viszont egy
> telefonszam megkeresese, a talalkozok atnezese,
> par feljegyzes atfutasa nem sok ido. Nagyjabol

Hááát, nem jó hír. Nekem az a régebbi sharp sokkal többet bírt. Azt jó
sokat nyúztam a basic kártya miatt, és így is hónapokig biztos jó volt
benne az elem.

> Sokkal komolyabb felhasznalasra nem ezek valok,
> hanem pl. Palmok. Ezekbol is a regiek, amiken

Na nem, ilyesmit most nem akarok venni.

> Azert nem olyan bonyi, agytornanak jo lesz. A
> mobilnal abban jobb, hogy gyorsabb a
> szovegbevitel. Es szotoredekre is lehet keresni.

Végülis mobillal is, ha az a töredék a szó eleje. :-) Na jó, majd
meglátom, tud-e valamit, ami miatt érdemes használni. Meg kéne találnom a
leírását, ha van egyáltalán magyar. A neten se találtam.