[Epitesz-barkacs] CR2032 kimerultseg?

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Dec. 21., H, 08:12:38 CET

>Mi van ebben a kábelben, hogy rajz kell hozzá?
>(Na ez egy szakszeru kérdés lehetett.)

Szintattevo. A Casio jele sokkal kisebb mint a
pc-e, a ketto koze kell valami, egyebkent egyszeru rs232 soros kommunikacio.

>Én még azt se látom világosan, hogy milyen csati kell ide.

A Casioba egy 2.5 mm-es sztereo jack dugo, a
pc-be meg 9 vagy 25 polusu soros csatlakozo, vagyis anya.

>  Vannak instrukciók a fedlap belso oldalán, de
> a pc-vel való kapcsolatról semmi, még valami
> utalás sincs. Nekem eros a gyanúm, hogy valami
> tápcsati lehet ez, mert az oda van írva, hogy
> 9V 0,2W. Vagy ez az elemek terhelését jelenti,
> nem azt, hogy külso tápról lehet járatni?

Meg nem lattam olyan manager calculatort, amin
lett volna tapcsatlakozo. Persze ettol meg lehet,
de a 2.5-es luk, az inkabb a kommunikaciora valo.
A fogyasztasnal nagyon szetvalik a kikapcsolt es
a bekapcsolt allapot. Ezeket jellemzoen nem a
hosszas potyogesre terveztek, hanem rovid
bekapcsolasokra, es hosszu keszenleti idore.
Ezert nagyon keveset fogyaszt kikapcsolva,
ilyenkor jar az ora, figyeli a beallitott
riasztasi idopontokat, es ha kell riaszt.
Bekapcsolva joval tobbet eszik, talan 10 ora
nagysagrendet bir az elem, viszont egy
telefonszam megkeresese, a talalkozok atnezese,
par feljegyzes atfutasa nem sok ido. Nagyjabol
egy evet megy egy elemkeszlettel, persze az egyes
tipusok kozott vannak kulonbsegek.
Sokkal komolyabb felhasznalasra nem ezek valok,
hanem pl. Palmok. Ezekbol is a regiek, amiken
fekete-feher kijelzo van hattervilagitas nelkul.
Van AAA elemes valtozat is, ezt pillanatok alatt
lehet cserelni es mehet tovabb a moka. Itt aztan
tablazatkezelo, szovegszerkeszto, meg meg
tobbezer program van, sokkal nagyobb kijelzo,
viszont virtualis billentyuzet, amin azert meg lehet tanulni potyogni.

>Jó bonyi, sokmindent tud ez a kis szerkezet. Ha
>másért nem, hát agytornaként megtanulom
>használni bizisten. :-) A végén még meg fog
>tetszeni. Hátha tud olyat, amiért érdemes a
>mobil mellett használni. A tatyóban elfér
>végülis. Az elem se olyan drága, remélem, nem zabálja le hamar.

Azert nem olyan bonyi, agytornanak jo lesz. A
mobilnal abban jobb, hogy gyorsabb a
szovegbevitel. Es szotoredekre is lehet keresni.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu